2. felvonás 2.nap

 2010.06.01. 22:46

Tegnapi napról még elfelejtettem, hogy forgóm is készült. Mikor megkérdezték, hogy hol volt? Hááát nem tudtam válaszolni. Valahogy ezen sosem gondolkodtam. Mai nap is rutinszerűen ment, a kimaradt rész pótlása és egy kis sűrítés. Nekem is van ami kihullott haj, állítólag 3-4 hónapot pihen a hajhagyma aztán nekilát a munkának.  A hajbeültetés ezen fázisa most véget ér, jön a reménykedő várakozás. Szerintem mostanában ritkábban írok majd. Képeket majd teszek fel.

Bátran írjatok vagy kérdezzetek, ha tudok válaszolok!

Címkék: plasztikai kopaszodás hajátültetés hajbeültetés fue hairhungary

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem.blog.hu/api/trackback/id/tr372049387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krx 2010.06.12. 01:03:00

Szia!

Gondolom kb. mostanra begyógyult az utolsó beavatkozás. Jó lenne, ha majd tennél fel nagyobb felbontású képeket, mert semmi valós (nem manipulált) kép nincs a neten. Infó is különböző. Pl. az egyik helyen azt írják, hogy apró sebhelyek maradnak, máshol pedig azt, hogy teljesen nyommentesen gyógyul. Ez azért nem mindegy! Mert ha tele lenne 3000 apró sebhelyel a fejem, akkor nem hordhatok kopasz "frizurát" ;-) , ha esetleg nem sikerül megfelelően a beavatkozás...
Pedig, ahogy egyre inkább kopaszodom, egyre inkább csak az marad. Azaz a borotva.

Na, ezért fontos a hiteles infó...
Várom az újdonságokat!

Üdv.
Krisz

Tomtoma 2010.06.13. 23:48:34

@Krx:
Szia Krisz!

Nekem a fue2 eljárással csinálták, ez tényleg heg nélkül gyógyul és meglepően gyorsan. Ha adsz egy e-mail címet akkor küldök nagy felbontású képet. Ma csináltam fotót szívesen elküldöm. Hajbeültetés utáni 12.nap.

Krx 2010.06.15. 00:48:15

@Tomtoma: Köszönöm. Már adom is az email címet: kriszpobox@gmail.com

Nagyon érdekes dologra bukkantam :-) Ez is egyfajta megoldás: www.headstyl.com/gallery.html

valamint:
www.hishairclinic.com/gallery/

Tomtoma 2010.06.16. 20:28:06

@Krx:
Szia!
Képet elküldtem.

milanoo 2011.02.08. 13:52:10

@Tomtoma:
Hello, nekem 5 hónapja volt a hajbeültetésem az eredmény már látható, de kíváncsi vok, hogy neked most milyen hajad, és milyen volt 5. hónapban... nagyon megköszönném, ha küldenél pár új képet! Egyébként én is ott csináltattam ahol te..címem: milcsi17@freemail.hu

Tomtoma 2011.02.09. 10:52:19

Szia!
Áprilisban tervezek képeket feltenni mert akkor lesz kb. 1 éves. Folytatása is lesz.

Tomtoma 2011.02.09. 10:52:54

@milanoo:
Szia!
Áprilisban tervezek képeket feltenni mert akkor lesz kb. 1 éves. Folytatása is lesz.

milanoo 2011.02.09. 18:43:36

@milanoo: köszönöm válaszod, egyébként az 5. hónapra sokat dúsult a hajad, és most milyen, sokat változott?

Tomtoma 2011.02.10. 08:35:20

@milanoo:
Mostanra teljesen megerősödött és a rendes vastagsággal vannak a hajszálak. Látszik, hogy lecserélődött a kezdetihez képest és teljesen normálisnak néznek ki. Nekem viszonylag gyorsan nő, gyakran szoktam vágni, mert szerintem rövidebben jobban mutat, még egyenlőre.
süti beállítások módosítása