Beültetés utáni 3 napom

 2010.04.28. 23:48

Voltam már jobban is. Azért hétfőn örültem, hogy nem kell menni. A három nap egymás után azért soknak tünt. Az alvással vasárnapról hétfőre volt még gondom, aztán szerencsére visszajött a régi jó alvókám. Fejem elég zorán néz ki, ahol kivettek és ahol betettek szóval majdnem mindenhol piros. Hétfőn feljött egy ismerősünk, aztán kérdezte, hogy hol vertek meg ennyire. Folyamatosan viszket és feszít a fejem. Hétfőn nagy púp volt a homlokomon, jött le a cucc amiket benyomtak a fejembe. Úgy néztem ki mint Frankenstein. Kedden megjött a szememre és az orromra, szerda reggel már besz@rtam mert alig tudtam kinyitni a szememet. Délutánra szép táskás lettem még a Fenyő Miki is megirigyelte volna. Estére szerencsére már kezdtem visszanyerni régebbi arckinézetemet. Délután utcára is merészkedtem, sapka, napszemüveg segítségével vegyültem a tömegben. Fura mikor a tükörbe nézek, hogy valami hajszerű van a fejem elején. Az is furcsa, hogy mikor a kezem a fejemre teszem, tüsi hajat érzek. Olyan mintha kis gombostűk lennének. Továbbra is igérgetek, hogy majd teszek fel képeket is. Azért idővel be is szoktam tartani.

Banyek, most is viszket, nem kicsit, de nem merek hozzányúlni!

Címkék: sebészet plasztikai kopaszodás hajátültetés hajbeültetés fue hairhungary

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem.blog.hu/api/trackback/id/tr251960822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása