Beültetés 2.-3. napja

 2010.04.26. 16:19

Végül is a hajbeültetési terv az lett, hogy első körben 3 nap, majd a fent maradó terület később. Első nap hátul lett pótolva, második nap elöl, ez jó sokáig tartott és szerintem ott a legkellemetlenebb, harmadik nap középen. Minden reggel 8-ra érkezés és a szokásos procedúra. A végére már belejöttem a hason fekvésbe, mondjuk aludni azért nem tudtam közben. Amikor ülni lehetett akkor indult a mozi, sikerült egy-két filmet megnézni. Azért inkább a plázákba járnék moziba. Az otthoni alvás is érdekes, nem is nagyon sikerült, mert a fejem nem érhetett semmihez. Denevérek előnyben! Mindenki nagyon kedves és figyelmes volt, ez segítette az elviselhetőséget. A harmadik nap végén már elég érzékeny volt a fejem, mondták, hogy már megszokta a lidokaint. Most itthon vagyok kicsit megnőtt a búrám kicsit feszít is meg viszket, és "denevér" alvás. Na mindegy, remélem majd 1 év múlva kezet fogok magammal, hogy jó ötlet volt a hajbeültetés, és sikerült fokoznom szépségem. Képek majd lesznek, a műtőben nem kameráztam, csak a reggeleket a szobában.

Címkék: sebészet plasztikai kopaszodás hajátültetés hajbeültetés fue hairhungary

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem.blog.hu/api/trackback/id/tr471953015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása