Kontroll

 2011.04.24. 00:06

Tegnapelött voltam kontrollon. Örömömre minden rendben találtatott. A hajbeültetés megint sikeres volt.

Azon elmélkedtem, hogy mennyi klinika végez hajátültetést. Nehéz lehet választani közülük. Én jól választottam azt tudom! Biztos a többivel sincs baj, de ez olyan mintha vennék egy jó autót és meg vagyok vele elégedve, akkor nem érdekel a többi.

Kicsi bibik kezdenek szépen leesni, amúgy meg viszket. Megvakarni nem merem, helyette locsolgatom. Nekem már 1 hete húsvét van, csak csokitojást nem adok magamnak.

Jövőhéten teszek fel képeket. Utána lehet kritizálni.

Címkék: plasztikai kopaszodás hajátültetés hajbeültetés fue hairhungary

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem.blog.hu/api/trackback/id/tr732850898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása