Beültetés első napja

 2010.04.23. 22:42

Elérkezett a pillanat. 8 órára kellett menni. Átöltözés, közben egy zuhany, pici reggeli majd GO. Rajzolás a fejemre és az átültetés menetének megtervezése. Halk zene kedves aszisztencia. Hason kellett feküdni így vették ki a graftokat. Ja elötte kaptam még fájdalomcsillapító inyekciókat a fejembe. Az elején le is sápadtam de aztán magamra találtam. A hason fekvés nagyon gáz, én szinte sosem fekszem hason. Nyakam jól elzsibbatt közben meg matatás a fejemen. A végén már ülhettem is néztem valami filmet miközben visszakerült a fejemre a hajam. Egyenlőre elég zorán nézek ki, de ez várható is volt. Tömören ennyi, majd teszek fel képeket meg filmet csak találjak magamra.

Címkék: sebészet plasztikai kopaszodás hajátültetés hajbeültetés fue

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem.blog.hu/api/trackback/id/tr701946884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása